The best of both worlds.

Nighters everybody!

Jag ligger och ser glee just nu, eftersom det är helt omöjligt att sova. Kan det vara så att mina gamla vanor är påväg tillbaka? I hope not. Dock är det serie-paus just nu, buuuu. 90210, gossip girl, vampire diaries, pretty little liars och m.m

I'll be fine. Vill skicka en stor godnattpuss till min fina prins. Well, nu ska jag återgå till serie-tittande.





Nya gillen i Glee. Chord Overstreet, nomnomnom.


Skrivet av: jag

pretty little liars har inte uppehåll, kom ett i veckan..

2011-03-23 - 16:02:45
Skrivet av: Marielle

Är det inte han från ensam hemma? sjukt likt om inte!

2011-03-24 - 17:31:00

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0