Wich bone in his body should i break first?

Aloha mina sköna!

Nu är snart min far här, jag får se hur det går att köra med magsjuka. Men förhoppningsvis ska det gå bra. Har tagit några tabletter som ska hjälpa mot illamående, så de börjar väl snart verka.

Vi ska även plocka upp kvällens offer och därefter åka och handla. Har jag sagt att jag är pro på att parkera? Yes! That's me. Har hittat mig en ny fin låt, lambretta - bimbo, bra aggressions musik.

Börjar träna på måndag med, så beach 2011.. here I come. Kan ju älska att det är mycket svettiga hunkar i gymmet med. De flesta är väl inte så kramvänliga, men fina att kolla på.









Over and out / f18



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0