Words don't come easy without a melody.

Godmorgon!

fy, jag mådde så dåligt igår. Och jag har märkt att det hållt i sig till idag, så jag hade rätt - magsjuka. Yeah boi. Lucky me.

Imorgon måste jag dock ta mig upp oavsett hur jag mår. Har tid för att tatuera mig med little.J och förmodlingen så kommer det smärta lite, men det är värt det.

Snart kommer daddycool förbi, vi hade tänkt övningsköra och sedan göra lite ärenden. I'm on pizza-mood today, men eftersom jag ska bli fit inför beach 2011 så får jag försöka stå emot.

Well.. ganska meningslöst inlägg. Har good news dock, att så fort jag tagit körkortet, dvs. April/juni så drar jag äntligen till en stad fylld med nya möjligheter och äventyr. Dock så har vi bokat ett tripp här framöver. Vi måste tänka lite utanför lådan nu, så vi hade tänkt rocka någon annans värld i en annan stad. Jävlar vad kul.

Ni vet dom där fjärilarna som kan dyka upp i magen då man är exalterad över något? Så känner jag nu. Dock tror jag inte det är någon bra kombo när man är magsjuk. Nu ska jag avrunda, over and out bitches!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0