Wow-moment.

Hade precis ett wow-moment, då minnen och känslor bara flög förbi. Underbara stunder, värda att ha burit på i flera, flera år.

Jag såg precis klart "My best friends wedding". Fantastisk film, men vilket slut! Brukar inte kärlekskomedier ha ett happy ending, boy mets girl, the fall in love, get married.. blabla. Nä, istället väljer han den patetiska lilla blonda fjollan.

Anger issues! NOT. Nämen, ordförrådet har ökat på senaste tiden. Det har blivit en del av mitt nya jag, mer spännande, lite gangsta-hoe-girl. Skojja! Klockan börjar närma sig tolv och då blir jag knäpp.

Ska påbörja en ny serie nu - Lipstick jungle och förhoppningsvis så levererar den. Imorgon, när ni är vakna och går på skolan, så sover jag förmodlingen. Har tänkt se igenom säsong 1 på bara en natt. Challenge, I like it. Utmaningar är det som gör livet värt att leva. Så right on it bitches, don't be afraid to jump on the horse.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0