You are my favourite song.

Godkväll kära vänner!

Jag är på svartudden nu hos min prins och kommer sova över hära i natt. Igår så fick jag ett samtal av Jenny och spenderade natten där med glass, pretty woman och många goda skratt. Jag vill berätta en sak för er alla om min vän Jenny.

Jag har aldrig träffat en sådan vacker och fin människa, hon är god rakt igenom. Och jag skulle faktiskt aldrig kunnat önska mig en bättre vän. Du är en klippa raring! Glöm aldrig det.

Dock har jag gjort världens misstag nyss. Jag gav Fredrik friheten att välja kvällens film, damn it. Det lär bli ännu en kväll av dokumentärer om solsystemet. Lucky me right?

Får försöka övertyga honom om att runaway bride är ett mycket bättre alternativ.

Jo, justja. Idag har jag även lunchat med min mor på golden dragon och avnjutit några kaffekoppar för mycket på röda lyktan, tillsammans med tjejerna som jobbar dära. Riktiga pinglor alltså! Ja, nu ska jag nog avrunda.





Ser ut som en rädd f12.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0