If I told you all my secrets would you leave?

Goddag!

Dagen har varit alldeles strålande. Jag startade med en körlektion 10.30 på roberts trafikskola. Därefter promenerade jag in till stan, satte mig i solen tills det var dags för lunch.

Hade snarare kunnat kalla det pepp-konferens. Vilka fina människor jag har runt omkring mig alltså. Har även hunnit agera personalshoppet åt ulf som kom ut från scorette med två skopar rikare. Fun!

Nu hade jag tänkt plocka upp i mitt rum, rensa ur min garderob och sedan åka till min fru för att fira denna vackra glas med ett vinglas och lite tjej-mys. M-Å-S-T-E färga min fruktansvärda utväxt som bara skriker "hej kom och hjälp mig".





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0