I'm looking at an angel.

Fy farao vilken smärta jag haft i magen. Kombinera detta med ångest så vet ni vilket helvete jag haft. Jag mår mycket bättre nu och alvedon kan verkligen göra underverk.

Har spenderat min dag på hattudden och firat morsdag. Det bjöds på middag och tårta, så jag är alldeles proppmätt nu. Måste dock börja spåna på en balfrisyr, HAR INGEN JÄVLA IDÉ VAD JAG SKA HA.. GAH!

Imorgon ska jag åka in med mamma till stan när hon börjar jobba. Jag ska ner till susanne och göra om en nagel som splittade sig i mitten. Pain!

Har mycket bollar i luften, mycket tankar och mycket känslor. Jag undrar hur allting ska gå. Men jag får se till att ta varje dag som den kommer och med stöd från vänner och familj så ska nog allt gå strålande.

Febern och förkylningen börjar lägga sig. Nu ser jag fram emot en relativt lugn med rolig vecka. Har en massa roliga projekt framför mig.

Och på Tisdag så är det tjejkväll på smycka. 20% på hela Ti Sento sortimentet, vilket innehåller en massor med vackra smycken i roddierat silver. Bla, charm armband med berlocker.


Vi har även fått in riktigt snygga unisex klockor från märket Puss och Hombre.


Charmbracelet från Ti Sento.

Klockor från märket - Puss

Vit klocka från märket - Hombre

Röd klocka från Hombre

Svart klocka från Hombre.

Mer klockor med olika design och färger finns i butiken. Så kom in och kika! :)




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0