Jag borde byta stad, för nu kommer allt tillbaka.

Hej mina vackra!

Har haft en riktig mys-dag. Morgondagens planer ser ut så att jag samlat hela mitt fina tjejgäng, minus little.J som är förståndig och ska plugga.

Vi ska ha en myskväll med vin, god mat, skitsnack och en massa annat tjejigt och roligt. Mina tjejer är det finaste och mest värdefulla som jag har. Jag tycker om er såååå!

Ska börja se en ny serie nu - The secret life of the american teenager. Har sett alla andra bra, hundra gånger om. Så nu känns det som att det är dags att pröva på någon annan :)

Jag har min godispåse och min finfina Lars. Så jag säger nu godnatt till er, så hörs vi imorgon. KRAM!


Skrivet av: lEmmal

Faktiskt ganska bra serie :) går/har gått på tv11 :)

Tror du kommer vara underhållen :) Kan ju säga att huvudrollens syster & farsa är klockrena ;) haha

2011-05-25 - 01:43:58
Blogg: http://www.lemmal.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0