The bucket list.

Hej mina fina!

Har legat bänkad i soffan med filmer så länge att jag inte kan räkna timmarna. Jag ligger sjuk i feber och frossar var och varannan minut. Jag är besviken, besviken på mig själv för att jag är så fruktansvärt oansvarig och dum. Jag ser bara den där påsen med ångest som slungas fram och tillbaka framför mig och då vill jag bara bryta ut i tårar.

Vilken fin lördagskväll jag har va? Jag och Lars ska vältra i självömkan framför kvällens rulle - The bucket list.


Skrivet av: Veronica

Jag älskar den filmen =)

2011-06-03 - 18:27:17
Blogg: http://veronicasadventure.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0