There's something wrong with me.

Nu när jag tänker, analyserar lite extra så kommer jag bara fram till samma slutsats - Vad i helvete tänkte jag? Spolar jag tillbaka och ser på vad jag gjorde för val så kan jag inte för mitt liv förstå hur jag kunde göra det val jag gjorde och vara med den person jag var med.

Rumor has it - Att personen i frågat börjat stalka sitt ex och har klättrat upp på hennes balkong (3 våningar upp) och bankat på när hon inte var hemma. Haha, alltså VA? Hur sjukt är inte det?

Vissa människor har verkligen ingen gräns och jag tror att jag personligen hamnade i någon bekräftelse svacka. Anywho.. så har jag lämnat all sån där strunt bakom mig nu, thank god.. haha.

Snacka om sinnesförvirring på högsta nivå. Jag är glad att jag hann vakna upp innan vi hann gräva saker och ting till en djupare nivå. Man ska hålla det ytligt tills dess att man vaknat upp ur sin fruktansvärda drömbubbla.

Utifrån detta så har det bara kommit en massa lögner och ont. En massa missförståelser och förvirring. Inte direkt hos mig personligen, men vad jag vet, så var det så från annat håll. Än en gång kan jag skicka ut en ursäkt till personen ifråga. Det var idiotiskt helt enkelt!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0