Vårda dina extensions.



Efter att jag tvättat det så smörjer jag in håret med en värmeskyddande creme från Schockwaves.


Steg 2. Därefter hänger jag upp träns för träns så att det ska gå snabbare att torka det, det är viktigt dock att inte ha för hög värme på hårfönen. Just därför att det slits mer ju varmare det är.



Steg 3. Efter att jag fönat och finkammat håret så är det väldigt frissigt. Då använder jag mig av ännu ett värmeskydd som kommer från Lóreal Paris.


Steg 4. Därefter plattar jag mitt löshår medhjälp av en icurl som man även kan locka håret med.


Steg 5. Sen när jag sedan fått håret så rakt jag vill ha det, så sprayar jag på med ett glansspray i håret för att få lite mer shine och liv i det. Glanssprayet som jag använder mig av är ett riktigt bra budgettips och kommer ifrån Proffs. Brukar vanligtvis använda mig av ett glansspray från Lee Stafford. Men det var slut när jag var och handlade.


Slarvade litegrann idag med plattången. Men nu är löshåret redo att sättas in. Brukar även platta det när jag satt in det. Så att allt hår faller in med varandra.

Hoppas detta var någon hjälp till er som undrat! :)

Skrivet av: nadja

hejhej :) vad använder du för underlagskräm ?

2011-05-18 - 09:20:22
Skrivet av: frida

har du slingat löshåret själv?(: Hur gjorde du isånnafall?

2011-05-18 - 13:40:39

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0