We could leave this town and run forever.

Goddag kära läsare!

Åkte cab in till stan med André igår. Cruisingen levererade som sagt, och redan vid 9 tiden var det smockat.

Trots feber och förkylning så hade jag en fantastisk kväll på challenge. Jag fick pröva baren igår och trots stressen och alla människor så gick det jättebra. Jag och Elin var ett perfekt team :)

Efter jobbet så var vi utsvultna och firade kvällen på sunes med lite mat. Det blev ingen efterfest igår, men det var nog för det bästa. Vi kom iallafall hem hela och somnade gott.

Mår mycket bättre idag efter många timmars sömn. Imorgon väntar ett arbetspass på smycka, fun-time.

Kvällen kommer bestå av godis och massor av serie-kollande.


(Bilder går inte att ladda upp förtillfället, så dom kommer senare :> )


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0