You know it is the best of both worlds.

Hallå där!

Nu står mami och jag och gör soppa, mums. Tror jag måste övertala brudarna till att gå ut och äta middag någon helg så jag får min efterlängtade pekingsoppa.

Morgondagen kommer bestå av en körlektion och även en titt förbi rawi. Nu är det dags att skaffa lägenhet. Är så fruktansvärt less att åka buss och känna mig så beroende av alla andra hela tiden.

Dock hade det underlättat att ha körtkort, but I'm getting there. Sommarplanerna börjar smidas. Augusti väntar en utlandsresa.. fun-time.

I alla fulla fall så har jag börjat tänka om litegrann. Drömmen har ju länge varit att flytta till stockholm och göra något nytt av mitt liv, men tidigare hade jag anledningar som höll mig kvar och då kan jag tycka nu, när det inte finns det (bortsett från vänner och familj) att jag kanske borde ta tummen ur röven och flytta dit.

Än så länge är det bara prat. Men vem vet, det kan utvecklas till något fantastiskt.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0