And the games you played, you will never win.

Aloha amigos!

Har haft en STÖRTskön helg. I fredags fick jag besök av min andra halva från Luleå. Vi befann oss på t's-mansion, drack bubbel, dansade och var odrägliga.

Det blev även en visit på Kalles där en godin joinade, jag såg dansgolvet, mycket fulla vänner och bara njöt av tillvaron. Mådde dock som jag förtjänade dagen efter, men ingenting kunde stoppa mig. Jag var helt enkelt odödlig.

Uppe med tuppen gjorde jag mig redo för ett 11 timmars pass på Challenge. Där serverade jag och blandade drinkar åt de mest partyglada. Kände mig lite ringrostig, men jag är stolt över min insats.

Avslutade kvällen på Storgatan med 3 människor. Vi delade historier och fick skratta gott!

Idag har jag och bebis varit på GG's love nest. Käkat bakismat, för de som var onyktra igår givetvis. Delade helgens historier och såg film.

Nu är jag hemma i min säng. Jag har precis avslutat "mean girls 2". Nu ska jag ta upp teoriböckerna och studera litegrann. Sen ska jag och bebis ut på en promenad.

Smell you later!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0