Heartbreak makes you wiser.

Hallå!

Hade en magisk Ikea tripp igår. Köpte massor med saker för den kommande lägenheten som jag nu är på jakt efter. Jag vill att allting ska vara PERFEKT!

Vi åkte även förbi Candyworld vilket var som ett drömland för lilla mig. Vi besökte även alko och kom tillbaks många flaskor rikare och mycket fattigare i plånkan.

Efter mycket spring så blev det en restaurangvisit i haparanda, god mat och mycket prat.

Vi avslutade allt genom att belöna mig med en mc.chicken Jr. Magi säger jag bara, MAGI! Den rätta vägen till mitt hjärta är definitivt mat.

Efter att ha lämnat av allt hemma hos mig, avrundade vi kvällen på Storgatan med massage, godis, film och varsitt glas vitt. Fantastisk tisdag!


Skrivet av: Anonym

Min syster har precis sagt upp sin lägenhet som är mitt i stan. Den är 49 kvd en 1,5a men med eget sovrum och öppen planlösning. Super fin.

2011-11-03 - 09:13:05
Blogg: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Skrivet av: josefine

bra att vi syncar joanna, tänkte precis skriva det :D Den är jätte fin, finns bilder på min blogg om du vill kika. Det är en pitebo lägenhet, och den har funnit på deras hemsida. dock uppsagd till sista januari men jag flyttar gärna ut så snart det går. antingen i andra hand tills någon tar över den eller om någon tar över den direkt :)

2011-11-03 - 20:19:08
Blogg: http://josefinegabrielsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0