I fell too far, was in way too deep.

Hallå alla fina!

Jag vaknade för ett tag sedan. Fick ett trevligt telefonsamtal igår natt. Jag har bara en sak att säga - Bye bye black bird. Ja, då var den lilla saken överstökad. Nu måste jag hitta något att ha på mig ikväll, dresscode - SMOKING HOT.

Hade hur som helst en toppenkväll i torsdags. Vi startade med lite öl på PC och drog oss sedan vidare mot sticky fingers. Shottade i sinne och och rockade dansgolvet! Träffade mycket nya och trevliga människor. Hur kvällen slutade får förbli ett mysterium.

Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att sis kommer hem med lite mat. So long sailors!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0