Never let the fear of being hurt, hold you from falling in love all over again.

Hallå där!

Sitter på arlanda just nu och väntar på mitt flyg som går 20.25. Har dödat tid här på datorn nu i snart 1,5 h, men om 20 minuter går den tiden ut.

Funderar om jag ska gå till taxfreen och frossa lös på allt godis och gott dom har där. Eller gå och unna mig ett vinglas eller två och bli full. Det är ju alltid något!

Anywho, I'm boored to death. Funderar på att gå ner till information och höra om de kan fixa en tidigare flight till mig. Eller så kan jag gå och äta mina känslor någonstans.

Det finns många alternativ och mycket tid att döda. Jag är framme i landvetter 22.15 och därefter ska jag ta flygbussen in till centrala göteborg. Lär väl befinna mig i bergsjön någon gång runt midnatt och då blir det sängen direkt. Känner redan nu hur utmattad jag är bara av att ha strosat runt i stockholm någon timma. Har hur som helst lyckats fynda mig lite fint, vart ganska besviken av utbudet. Men lite är alltid bättre än ingenting. Och dessutom så har jag några dagar ensam i göteborg att döda med shopping då big.sis är och arbetar.

Nu ska jag avrunda och använda mina 15 minuter som är kvar till att göra annat.

Vi hörs senare!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0