Nevermind I'll find someone like you.

God dag!

Vaknade runt 13.00 idag. Mamma var in och hämtade bebis i morse, så jag fick mig en sovmorgon. Jag var så värd det.

Har gjort mig i ordning nu för att möta upp little.J för en fika kl. 15.30. Det var så längesen jag träffade henne och vi har såå mycket att prata om, så det ska bli riktigt kul. Klockan 17.00 har jag teorilektion på körskolan, vilket förhoppningsvis ska hjälpa mig en bit på traven med teorin.

Måste även hinna med att hämta ut en paket. En klänning till julafton och en annan klänning "For special occasions".

Mår såååååååååååååååååååååå bra! Minns inte senast jag njöt så gott av vardagarna. Har mycket bollar i luften, men med lite prioritering kommer allting ordna sig.







Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0