What am I supposed to do, when the best part of me was always you?

Hallå kära vänner!

Sitter på Landvetter flygplats nu och väntar på mitt plan som går 19.05

Jag är hemma i Piteå någon gång runt 23.15, då får jag älska med min säng, pussa på min bebis, leka med min dator.

Trots det att jag haft en fantastisk vecka i Göteborg så ska det bli otroligt skönt att få komma hem och träffa mina efterlängtade pärlor till vänner. Mina tjejer!

Veckans shopping kommer upp imorgon eller ikväll. Det beror på hur mamma-kär jag är.


Skrivet av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-11-29 - 13:36:13
Blogg: http://kisskill.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0