Goodbye is not forever

Aloha!

Prövar på en mobilblogg såhär på kvällskvisten. Har varit på ett läkarbesök idag som gick väldigt bra och efter det har jag hängt med min sköna böna madelene.

Kom hem runt 5 tiden och då startade jag med att städa mitt rum. Nu är det fint och renbäddat och jag är sängliggandes pågrund av magsmärtor och hunger. Mama is making pie, Yum!

Imorgon ska hela familjen samlas för en urnsättning av "the greatest man who ever lived". Min far & er vän. Jag antar att det kommer att bli en känslosam dag för oss alla, så om jag inte kikar in imorgon så vet ni varför.

Igår firade vi vår stjärna Johanna som ÄNTLIGEN fyllt 18 år. Vi planerade den kommande helgen och allt bus vi ska hitta på. Looking forward to it!

Nu ska jag avrunda och ringa Jonas! Smell you later bitches.

Puss!


Skrivet av: elin

Hoppas det går bra!!

jag har skrivit till din mejl om lite kläder. när du har tid och orkar!! :)

2011-10-13 - 09:15:56
Skrivet av: cv writing help

You should not be lazy. You will have a lot of work in one moment.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0