Låt honom veta att ingenting är som förr.

Hej mina fräschingar!

Har precis kommit hem från en toppenkväll på challenge med, alexander, david, pontus, jenny, emelie, elin, m.fl. Har hunnit äta god mat, sett en bra match, tyvärr så förlorade luleå dock. Men livet går vidare!

Klockan 01.30 ska jag vidga mina vyer men en annan individ. Imorgon ska jag se världen med andra ögon, startar med en middag på allstar med min lady Jenni och därefter ska vi fira det vackra livet med en utgång. Jag känner själv att jag behöver se saker utanför piteå stad.

Har haft massor med deja vú moments idag, lite creapy ändå. Ska avrunda nu och fortsätta packa. På söndag får jag äntligen hämta min bebis, jag är sååå kär.

Idag saknar jag bara inte friheten av att känna lycka för ingenting, jag saknar min älskade far, min vän, er vän, din son, din ex make, vårat allt.

Han var inte bara den bästa mannen som gick i ett par skor, han var den jag kunde vända mig till, den personen som hade mitt förtroende och jag hade hans, han var en äldre och manligare version av mig, han var mitt allt. Han var en utmärkt golfspelare, en fantastisk kock, en underbar vän. Och ingen kan fylla de tomrum han lämnat inom oss. Jag saknar dig så, men min kärlek kommer föralltid vara större än så.

En dag ska jag hitta min prins, men min pappa kommer alltid förbli min kung.







Skrivet av: Fröken A

Känner inte dig.

Men vet hur ont det gör, hur tomt livet plötsligt känns! Ett tomrum som aldrig kan bli helt igen, men som man får placera alla fina minnen i.

Att tappa en familjemedlem är det värsta man kan gå igenom i livet, något som aldrig kommer att läka hur länge tiden än går.



Man får aldrig någonsin ta ett liv förgivet, man får inte glömma bort att visa och säga hur mycket man älskar en människa som står en nära. Ödet kan ta en snabb vändning.

2011-10-23 - 15:17:11
Skrivet av: S

"En dag ska jag hitta min prins, men min pappa kommer alltid förbli min kung." så himla fint skrivet. Har själv förlorat min biologiska pappa, så jag kan inte annat än anse samma sak. Du kommer ha dagar när det känns helt okej, och så kommer du ha dagar när det känns så orättvist, så orättvist. Känner inte dig, men tror han säkert är stolt över dig, och de dagar det känns som jobbigast får du tänka att han på något sätt finns med dig.

Kram!

2011-10-23 - 16:57:13
Blogg: http://formoonkeys.blogspot.com

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0