Om vi kunde sluta hoppas på lyckliga slut och sagor..

Goddag kära vänner!

Behövde en rejäl sovmorgon för gårdagen var tuff trots det att jag inte gjorde någonting alls. Psykiskt tufft! att analysera och få det till ord tar på krafterna. Och efter 10 a4 var jag tillfredsställd och nöjd, firade med mat i stora mängder.

Idag känner jag ingen kraft till att göra någonting speciellt, jag vill ligga i min säng, se film, vara ensam. Ja! det är vad jag vill göra. Vintern närmar sig och jag gruvar mig, jag gruvar mig över att denna vinter kommer vara smärtsam. En vinter utan pappa, en julafton utan pappa. En vinter utan den man som älskade mig och min syster mest av allt i hela världen och känslorna var otroligt ömsesidiga.

Jag drömmer mycket om att jag träffar honom och många gånger när jag vaknar så önskar jag att jag kunde somna om för att få fortsätta drömma. Att förlora en kärlek är inte detsamma som att förlora sin familj. Men jag vet att han, där ute någonstans är nära.

Nu ska jag gå och hälla upp en skål med ingenting och bara ha en ingenting dag. Då ingenting händer, inga förhoppningar kommer i vägen och ingen kan rasera det jag byggt upp så här långt. Jag klarar mig utan mascohister och egocentriska människor. När jag får vara jag med mig själv, så är världen en mycket bättre plats att leva på.

Och han där ute någonstans är aldrig för långt borta.


Skrivet av: Anonym

Han är inte borta, han gick bara lite i förväg <3

2011-10-10 - 14:48:04
Skrivet av: Kajsa

Vad har hänt? :(

2011-10-10 - 15:45:14
Skrivet av: Anonym

<3// moster L

2011-10-10 - 23:38:57
Skrivet av: Sarah

Din pappas död är fortfarande så svår att acceptera... men jag håller med första kommentaren - han gick bara i förväg, och ni kommer ses igen! <3

2011-10-11 - 22:14:43
Skrivet av: Cajsa Lindqvist

Som föregående talare. Han är inte borta, inte för någon. Speciellt inte för dig. Han finns hos dig varenda sekund på dygnet. Gör honom stolt Felice! Du kommer lyckas i framtiden och du kommer gå rakryggad ner i graven när det är din tur. Det vet jag:) Kram!

2011-10-12 - 23:36:07
Skrivet av: Anna

Du kommer drömma flera gånger om. Och det kommer kännas lika verkligt varje gång, jag drömmer ständigt om min Mamma och att hon är nära.



Jag har en känsla av att de bortgågna tar kontakt i drömmen. Jag vill iaf tro det!



Du verkar som en stark tjej, massa kramar!

2011-10-13 - 00:33:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0