The place of teenage dreams.

Hej kära vänner!

Jag hade en fantastisk kväll igår med min bästa vän som jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har i mitt liv. Vi käkade middag på Ming Palace tog oss något glas vin och bara pratade.

När vi kom hem till lägenheten så öppnade vi en vinflaska och delade på den över en massa surr. Jag är glad att jag fick lätta på hjärtat med någon jag verkligen litar på. Och idag så känns allting möjligt!

Jag ska till luleå med 13.10 bussen och ta en lunch och shoppa litegrann med min fina stjärna A.

Så nu måste jag avrunda och börja göra mig i ordning.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0