I wish I could save us, but forever is to far away

Hej och hallå!
 
Det har varit alldeles för längesedan som jag skrev här. Jag har många trogna läsare som fortfarande följer mig och verkar vilja läsa om min dag och det är så fint att få se.
 
Bloggen dog ut delvis för att jag tappade intresset av att dela med mig av det mestadel ytliga i mitt liv. Jag har haft så mycket känslor och det har stått så många val framför mig att jag har varit tvungen att välja en annan väg att gå.
 
Jag kommer kika in här då och då, och säga hej till er alla. Men mitt liv är inte så intressant att jag skulle kunna skriva någonting varje dag. Idag arbetar jag från 16-01 och därefter ska jag fila på både Emmys födelsedagspresent och Alexandra. Vad ger man två söta damer som fyller 18 och 19? Detta med presenter har aldrig varit min starka sida. Jag kanske gör som när man var liten, ritar en teckning? skämt och sido.
 
Nu ska jag internetshoppa. Själen behöver nya skor, likaså mitt hjärta och mina fötter. Idag är en såndär dag då jag bara vill vara jag.
 
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0