I would love to find some restfull sleep.

Så mycket känslor. Så få ord.
 
Det är definitionen av mig idag. Jag stötte på en scenario som tar mig tillbaka till de värsta dagarna i mitt liv. Som ett slag i hjärtat, sårad stolthet och brutet förtroende.
 
Jag känner sådan empati. Med ett stort hjärta så kommer mycket sorg. Jag saknar, jag älskar och minns. Jag kliver in i en värld full av möjligheter. Försöker stå emot, men åtrån för minnenas television slukar mig hel.
 
Jag kan inte låta bli. Jag kan inte förstå. Jag öppnar mig och bygger igen. Högre, säkert, förvarat. Så mycket rädsla, så mycket sorg. Jag undviker att passera dörren där allt ligger gömt. Försöker glömma, försöker drömma.
 
Fastnar, hatar, gråter och älskar. Förlåter.
 
Han var min. Bara min. En hjälte, en kung, livets största kärlek. Han var nära, varm, godhjärtad. Ovillkorlig kärlek, jag hatar dig.
 
Orättvisa. Det är som att jag låg ner på marken och blev slagen. Jag väljer att vara ärlig, öppen för att ytan är sprucken. Han hade velat, han hade sagt.. Allting kommer ordna sig!
 
Bearbetar, låter lycka in, slutar skämmas.
 

Välkomnar dig, slutar aldrig älska, men finner plats för en kärlek större än sorg. Idag och för all tid framöver så kommer du vara mitt bästa minne.
 
 
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0