Bored to death.

Nu har det kommit till detta, den dag då jag har absolut ingenting att göra. Jag kan varken studera, städa, underhålla mig med serier.

Jag kan inte gå på en promenad för att mitt knä gav upp i helgen. Så när klockan slår 16.00 så åker jag på onsdags-date med mitt hjärta. När vardagen inte har annat att bjuda på så vad är bättre än att spendera dagen med någon du inte direkt gillar? Skoja!

Jag känner på mig att detta kommer bli ett väldigt bubbligt inlägg, så det är nog bäst att jag avrundar och söker mig igenom huset för någonting att hitta på.

Jo justja! Fick hem mitt x-lash på posten idag. Så de närmaste 4 veckorna kommer jag pröva på det och efter det så ska ni få er en recension.







Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0