Teneriffa

Det har varit en helt fantastisk vecka med min familj, men jag saknar djuret och mina hjärtan där hemma.

Jag har mycket roliga projekt att börja med då jag kommer hem och för att toppa allt detta så fick jag en tidig födelsedagspresent, en lägenhet! Hur otroligt är inte det?

Nu saknar jag bara körkortet och ett jobb att underhålla med mig under veckorna.

På söndag (i morgon) fyller jag 19 år. Helt värdelös ålder, jag vet. Men jag försöker att se det positivt att det faktiskt bara är 1 år kvar tills 20. Igår fyllde min stjärna Karin 20 och jag hoppas hon och tjejerna hade en riktigt bra fest och utgång igår.

Nu ska jag avrunda och gå ner till hotellet. Vi ses och hörs på måndag!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0