Det nya året!

Hallå kära läsare!

I torsdags så tog vi vårt pick och pack för att spendera nyårs-helgen i ammarnäs. Vilka tidoptimister vi var dock, planen var att lämna piteå runt fem snåret, men givetvis var vi inte iväg förrän klockan 9. Det hindrade dock inte oss från att att hitta party-moodet. Vi flickor lyckades hitta en riktigt bra form i bilen och när vi var framme så fortsatte festandet.

Jag somnade inte förrän kl halv 9 på morgonen därefter, vilket resulterade till en lagomt bakis och trött tjej. Men jag tog mig i kragen och styrde upp en middag åt mina mates som bestod av honungsmarinerad kyckling filé med kroketter och cafe de paris sås.

Formen smög sig sakta in på en och då var det dags för oss att utforska byn en aning. Vi hamnade på en pub där vi konsumerade en aning för mycket alkohol och hamnade sedan på en efterfest.

Lördag-morgon tror jag ingen av oss riktigt hade hunnit nyktra till men det stoppade inte master-chefen (moi) att förbereda våran 3-rätters nyårsmiddag. På menyn bestod förrätten av löjromstoast. Varmrätten utav vitlöksmarinerad fläskfilé med cayenne klyftpotatis och vitlöksslungade champinjoner och vitlöksbröd. Ser ni något mönster här eller? Ja vi är big fan's av vitlök, haha.

Och till efterrätt så serverade jag hallon sorbet, med vindruvor, grädde och krossade choklad. Vi alla var väl i någon form utav matkoma efter det. På tolvslaget stod vi med champagnen i högsta hugg och pussades gott samtidigt som vi beskådade rakterna.

En helt fantastisk helg med mycket fina minnen. Jag ska inte ens börja med att tala om alla sjuka och galna saker jag sett och gjort.

Allt jag säger är - ROSA RENEN, GULHUSET, NUTTI OCH SKUM! Welcome 2012



trött tjej som somnade efter första cidern.





"är det han från sällskapsresan?"¨

Emmy blev galen och gjorde en nyårs-tatuering.

på puben

fula fiskar

Emmy raggar nummer!





preggo-bella


nyårs-pussen!


Skrivet av: Anonym

den vita tröjan tjejen har på bilden... vart kommer den irfån???

2012-01-03 - 17:17:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0