Parts of you, it's parts of me.

Godkväll!

Vilken dag det varit alltså. Jag har inte fått mycket gjort om vi säger så. Efter helgens bravader så hade jag många timmars sömn att ta igen. Så jag har myst med min bebis, städat mitt rum, organiserat upp i min garderob, lagat mat och såntdär husligt.

I morgon ska jag upp i tid för att gå på stan med Bella. Jag måste skaffa en ny 2012 garderob och äta god mat med min dam. Jag har inga nyårs-löften, eller jag hade ett. Men det bröt jag några sekunder efter tolvslaget, bad, bad, girl.

Nu ska jag ta mig ett långt varmt bad och sedan lägga mig i sängen och se en bra film. En lugn måndag, det behövde jag.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0