I want you to rock my world.

God damn it!

Nyss hemkommen från Stockholm och nu har jag och Isabella redan kollat på resor inför sommaren.

Men jag vill att något ska hända NU. Den impulsiva flickan inom mig bara pumpar efter att få explodera.

Jag måste vidga mina vyer geografiskt till helgen. En simpel utgång på Challenge räcker inte för damen i helgen. Så vad säger ni? Luleå, Umeå, skellefteå? I want someone to rock my world. Bara för en kväll. Den där känslan man får av att man har druckit en shot för mycket, eller känslan av att vakna upp med tanken -"vad hände igår egentligen?". Jag vill känna mystiken, vara lite oskyldigt ovetande.

Jag är spännande och jag hade inte klarat mig utan spänning i mitt liv. Varje dag är lite utav en "what if" fråga. Och nu pratar jag om den positiva typen av det.

Jag vill inte binda fast mig, inte stanna upp. Bara köra på, le och älska med världen.

Och det var allt för idag! Godnatt people.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0