Please don't stop the train.

Jag vet inte om det är influensa eller fredagens bakfylla som fortfarande sitter i, men hur som helst så skyller jag på mitt urdåliga immunförsvar.

Mitt löfte har jag hållit än så länge, så jag gissar på att det finns en liten disciplinerad flicka inom mig trots allt. Aja, ska gå och frossa frulle och göra mig i ordning för staden.

Tonight i'm going home!


Skrivet av: Anonym

snygg!

2012-03-05 - 11:45:20
Skrivet av: Sarah

Om du slutade festa så infernaliskt mycket skulle nog ditt immunförsvar få större chans att stärka sig../sjuksköterska tillika moraltant ;)

2012-03-05 - 20:34:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0