Tell me as you please.

God dag!

Jag har haft en otroligt lyckad dag än så länge. Brukar vanligtvis stöta på ett hinder eller två, men den är felfri än så länge. Vi har bunkrat upp kylen inför kvällens inflyttningsfest på sundsgatan.

Kvällens munorgasm kommer vara frozen strawberry daiquiris. Kl.19 ska vi tjejer ses på nodo för att avnjuta grillbuffen på nodo. Därefter styr vi kosan vidare mot pim där festen kommer fortsätta. Jag hoppas att vi alla ses ute ikväll? Är äckligt jävla taggad för en bark-kväll i min hemstad.

Nu ska jag avrunda. Jag hoppas jag ser DIG ute ikväll :)


Skrivet av: Mamma

Inget bark tack!!!=)

2012-03-23 - 17:51:32
Skrivet av: Linda

Hej hej Felice! Det var jag som mailade dig angående ett par plagg från din bloppis! Jag är fortfarande jätte intresserad!

Hör gärna av dig via mailen!

Jag vill köpa:

Oanvänd kofta med skinndetalj på vardera ficka. Storlek M (Liten i storlek, men även stretch). 50kr

Sött linne i chiffong, storlek 34. 80kr

Beige blus med volange i storlek 34. Oanvänd! 80kr

Och eventuellt en klocka! 



Maila gärna mig så snabbt som möjligt! Reser bort på tisdag. Så om du bor i Stockholm vore det bra om vi kunde mötas upp snarast! 



Med vänlig hälsning/Linda.

2012-03-25 - 16:30:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0