the first cut is the deepest.

Hallå!

Jag sitter nu på luleå busstation påväg hem till piteå. Hade en mega-bra kväll i boden hos Amanda igår. Vi käkade tacos, blandade fruktiga drinkar och skrattade en hel del.

Lotus bjöd upp på en riktigt bra utgång igår med mycket folk och sen var vi krigare nog att efterfesta. Måste dock erkänna att det inte var mycket till efterfest. Käk, musik och massa snack. Dock sov vi över där så vi såg ju lagomt fräscha ut i morse då vi skulle promenera hem.

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får flytta in i min alldeles egna lägenhet. Jag är i extas. Det ska blir så förbannat jävla skönt. Mitt hem som jag får dela med min bebis. Fick dessutom veta igår att Sandra och Johans lilla bebis kommit till världen. Dom fick en vacker liten pojke! Stort grattis till er :)

Hur som helst, anledningen till att jag sitter på busstationen och försöka döda tid är för att ltnbd visade fel avgångstid, så jag har två timmar som jag måste härda mig igenom innan jag får sätta mig på bussen som ska ta mig hemåt. Morgondagen har jag inte planerat någonting faktiskt. Jag har tänkt att det ska bli en såndär skön-dag då jag inte gör något speciellt, bara det jag känner för.

Jag har inte så mycket mer att säga, så jag ska nog avrunda. PUSS



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0