This broken road

God morgon mina fina läsare!

Min dygnsrytm har verkligen börjat jobba med mig, jag gillar det. Jag var och simmade med tjejerna igår. Det var lite kallt i poolen, men riktigt skönt för kroppen.

Min dag idag är ändå ganska fullspäckad. Klockan 1 ska jag på körlektion, därefter och träna.

Klockan 3 då Johanna slutar skolan så ska vi och sola och sen ikväll så ska vi gå på nodo och dricka någon öl. Jag gillar dessa fullspäckade dagar av roligheter. More of them!


Skrivet av: Anonym

Hej kan du visa vad du ansvänder dig av för smink både för vardag och fest du är alltid så fint sminkad!!! Älskar din blogg!:-)

2012-03-22 - 15:38:02
Skrivet av: Sandra

Har du laddat ner one tree hill season 9? jag är i stort behov av den, (haha) men hittar ingenstans att ladda ner den på, vore otroligt snällt om du sa vars du laddat ner den om du har gjort det.! tack!=)

2012-03-22 - 19:09:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0