we wont get caught.

"I'm still here, but it hasn't been easy" - James Morrison

God morgon mina fina!

Vaknade för ett tag sedan egentligen. Men jag och Bella har legat och sett one tree hill, jag har hunnit duscha och filat på kvällens planer. Överväger fortfarande att åka till luleå, men egentligen så kan jag åka dit när som helst.

Igår var det teenage dirtbag fest. Kan ju ha älskat att inte gå ut, nattkäka (hör och häpna) var typ hur längesen som helst som jag gjorde det. Vilket säkert är orsaken till varför jag mår så fantastisk jävla bra idag. Nu ska jag fortsätta packa för hemgång till skutan. Tar med mig bella och bara drar! Vi hörs med mer info senare.






Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0