Frost i oktoberhjärtat.

"What you're thinking now is crating your future life. You create your life with your thoughts. Beacuse you are always thinking,  you are always creating. What you think about the most or focus on the most, is what will appear as your life".
 

Fint quote såhär på kvällskvisten. Jag har haft en riktig mysdag med fina människor. Jag somnade inte förrän 04.00 inatt för att jag låg uppe och pratade om livet och dess eländigheter.
 
Imorgon är en ny dag! Jag ska ge mig ut på marknaden efter något spännande att spendera min dag med. Jag ska även boka tvätt-tid. Hur fort kan en liten dam fylla en tvättkorg egentligen? Då vill jag inte ens föreställa mig hur det är med en stor familj.
 
Tack till mina fina stjärnor där ute som har skrattat med mig idag! Ni är fantastiska. Mer än så, ni är guldvärda och jag älskar er.
 
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0