sideline

Jag vill börja med att tacka mina fantastiska vänner för en helt underbar och magisk helg. Tack!
 
Idag skäms jag. Jag skäms för min egna idioti. Mitt stora hjärta och det faktum att jag alla gånger vill tro gott om människor. Jag skäms för att jag öppnat upp mig, delat hemligheter med de som inte gjort sig förtjänt av det.
 
Manipulativa människor är svåra att genomskåda. Och någonstans där på vägen så tappade jag bort mig själv i rosa moln.
 
Nu förstår jag varför jag håller upp garden, varför jag inte anförtror mig till någon annan än mig själv. Den enda människan i hela världen, den enda person du alltid kan räkna med är du.
 
Jag tänker inte vältra och inte älta. Ny plan, ny sida, en fräsch början på vad vi kan kalla en bok som aldrig har sitt slut.
 
Masochistiska idioter är orsaken till att vi tappar hoppet om mänskligheten!
 
"You learn my secrets and you figure out why I'm guarded.
You fell inlove with a careless man's careful daughter."
 
Today, he would be proud.
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0