The day I first met you You told me never to fall in love

Godmorgon!
 
Gårdagen spenderades på bästa sätt. Med thaimat och en fantasyfilm.Gårdagens rulle blev sweeney todd med Johnny Depp som huvudkaraktären. Alla filmer skapade av Tim Burton eller med J.D brukar vara genialiska Dessvärre var det lite mycket musikal för min smak. Och slutet var ganska hemskt
 
Prinsessan somnade redan innan klockan 11, så vi hade en riktig penisonärskväll hemma hos mig. Men jag är ganska bekväm med det också. Jag har givit mig själv ett löfte, att på måndagen som kommer så ska jag fokusera all min energi på böckerna.
 
Jag drar ut på saker som skrämmer mig så jag slipper handskas med det direkt. Jag behöver tid och processen har ofta en tendens att dra ut på det. Jag tvivlar på min egna kunskap även fast jag inte borde. Men huvudsaken är att jag vet varför jag gör det.
 
Idag måste jag städa. Igen. När man bor på en liten yta blir det lätt stökigt och om ni frågar mig, så är det de absoluta värsta som finns. Jag kan inte tolerera röra. Jag blir nervös och stressad! Lite pedant måntro?
 
Nu är det dags för en stor frukost! Därefter ska jag ta fram mina sykunskaper och sy in min alldeles förstora halloweenkostym.We're going to look fierce this weekend!
 
Jag har tänkt pröva på en metod i framtiden, att gå ut och klubba utan alkohol. Frågan är om jag bara kommer att bli irriterad och gå hem eller om jag faktiskt kan njuta av kvällen ännu mer.
 
Hur som helst, nu signar jag ut! Ha en fin dag allihopa!
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0