Finding neverland

Och som rubriken ovan lyder, så är det exakt vad jag kommer att göra ikväll. Åtminstonde vad jag kommer kolla på ikväll. Den här dagen har varit fruktansvärt ångestfylld och jobbig. Jag har inte fått mycket gjort och det lilla som hänt är inte värt att nämnas.
 
Från en produktiv dag till en livlös. Det är väl så livet är? Jag ska inte klaga. Alla människor kan behöva en lugn dag då de får ta hand om sig själv. Jag tänkte bara kika in och säga hej. Att skriva har blivit så mycket roligare då livet har att erbjuda så fina saker att berätta om.  Det ligger 3 tårtor i min frys om vindarna vägrar vända så vet vi nog alla vad som kommer att hända ikväll (och jag skämdes just ögonen ur mig då jag skrev föregående mening)
 
Nåväl! Jag ska inte älta. Istället ska jag lägga mig ner, andas några sekunder och drömma mig in i en värld där allt är sagolikt. I'm going to find neverland!
 
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0