Guns don't kill people. Fathers with pretty daughters do.

Jag tog några minuter att andas innan det uppenbarades för mig.. Han är här. Han är fortfarande här. Och med det så fylldes en kall känsla inombord.
 
De goda brukar ha en tendens att rymma iväg. När rädsla sätter käppar i hjulet för dig så är det dags att se över dina prioriteringar. Men det är allt jag känner till! Hur kan du säga åt mig att jag prioriter fel? om det enda jag känner till av livets val är den mörka passageraren brevid mig.
 
Jag har kört en lång väg, varit tvungen att skilja rätt från fel, träffat på gott och ont och skaffat mig en mer klar syn på livet.
 
Idag är du borta. Jag är lättad, varm och nyfiken. Jag är nyfiken på livet och vad de har att erbjuda mig. Jag trodde aldrig att något kunde kännas så bra. Så med en penna så skriver jag nu en ny historia. Fri från allt det förflutna, allt det mörka och blickar framåt mot en mer färgglad framtid. Är det såhär det känns att vara trygg?
 
Är det såhär det känns att älska livet? Isånnafall vill jag aldrig sluta. Jag ska ta hand om dig, så som du tagit hand om mig. Jag avundas dig för dina krafter att ha vänt mig upp och ner och gjort det till någonting fantastiskt. Mirakel kan ske och jag har fått mitt!
 
Jag tackar dig universum, för att du givit mig så mycket.
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0