touch

Vilken dag alltså!
 
Jag har fått så mycket gjort. Har väl johanna att tacka lite för det. Damen kom och våldplingade på min dörr i morse. Har hunnit vara på stan och käkat lunch, shoppat, handlat inför söndagens bravader.
 
Nu på kvällskvisten har jag underhållit mig med att vara på Johannas födelsedagsfika och för att toppa kvällen så har jag med trevligt sällskap ätit middag på thai garden.
 
Har haft en stor ångestchock över hur lägenheten såg ut, så jag tog tag i det då kvällen fortfarande var ung. Nu ligger jag i soffan, i en ren och skinande lägenhet. Sådär rent och fint som jag gillar att ha det!
 
Nu ska damen ta sig en dusch och därefter ska jag bädda ner mig i sängen med lite akustiskt musik. Godnatt alla fantastiska där ute.
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0