Honey, I'm home.

Vi sitter bänkade framför varsin dator på arlanda. Roliga vi är då vi umgås va?
Nåja, det ska bli så fantastiskt skönt att få komma hem. Sova i min säng, även kallad himlen.
Äta svensk mat och slippa känna sig som ett retard varenda gång man pratar med någon.
 
Börja om att jobba, spännande projekt, kärlek.
 
Jag ska prioritera om mitt liv helt och hållet. Fokusera på de saker som får MIG att må bra, de där småsakerna som gör mig extra lycklig. Jag ska fylla mina veckor med vardagslyx så att jag inte hamnar i någon mörk period nu under hösten.
 
18.25 går vårat plan mot luleå och där kommer mamma stå att vänta på oss. Min säng, min kära säng. Vad jag saknat dig alltså.
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0