I don't wanna hold you if you want to go, I'm not going to make you feel love if you don't I would rather learn what it feels like to burn than feel nothing at all

Hallå mina kära läsare!
 
Jag lever och mår. Och idag är en bra dag. Jag har varit lite utav en berg och dahl bana de senaste dagarna. Känslomässigt. Men turligt nog så verkar det vända.
 
Jag har hunnit vara på en två timmars lång promenad med min bebis. Hälsat på johanna och även mina arbetskamrater. Renoveringen verkar gå framåt, så tummen upp för det.
 
Ikväll ska jag och Maria laga finmiddag. Jag tror hon får stå för matlagningen och jag för vindrickandet.Det är vad jag gör bäst, hålla koll och dricka vin. Skämt och sido! Jag är inte helt efter då det gäller matlagning. Min pappa var en fantastisk kock.
 
Jag hade bara tänkt checka in och säga hej. Nu ska jag bädda sängen och plocka undan disk. Vi hörs och ses och allt sånt där :)
 

Skrivet av: Anonym

ska du inte ha nån utresning snart? :):):):)

2012-09-18 - 19:07:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0