These wasted moments.

Hallå kära läsare!
 

Jag har precis kommit hem och ska ta mig en välbehövlig vilostund innan det är dags för jobb. Mitt lilla hjärta låg och sov så gott när jag kom hem så vi har hunnit vara ut på en långpromenad. Klockan 18.30 så är det dags för jobb vilket säkert kommer resultera till en tidig kväll med total mysfaktor.
 
Hade en släng av ångest igår kväll. Tur att jag hade Elin som kom förbi och tog ett glas vin med mig. Hade hur som helst inga problen med att somna. Jag har varit ganska radiostyrd de senaste dagarna. Jag har kommit fram till att jag måste skaffa en hobby och de som föreslår att jag ska börja träna kan ju fetglömma det. Träna är ingen hobby, träna är ett måste..
 
Jag kanske borde börja dansa igen. Det hade varit fantastiskt!
 

 
 
 

Skrivet av: Anonym

Gör det!=)

2012-09-13 - 21:45:48

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0