dance little marionette.

Du är där för att jag ska kunna avreagera mig i ord som bara de likasinnade kan tyda.
 
De senaste veckorna har varit obeskrivliga på både gott och ont. Jag har gjort saker jag aldrig hade kunnat föreställa mig. Det känns som att jag tillsammans med min beslutsamhet stärks för var dag som går. Jag har lärt mig något om mig själv och det är att jag aldrig kommer sluta testa människor.
 
Jag testar deras vilja, uthållighet och styrka. Jag tror att det är rädsla. Det är som taggtråd som sätter sig i kroppen och man fasar för att göra sig av med det, men man vet innerst inne att man måste för att det i slutändan kommer bryta ned en.
 
Det är för mig så himla komiskt hur människor kan säga en sak men deras handlingar visar raka motsatsen. Vi kommer aldrig sluta vara rädda. Men vi kan lära oss att leva med det.
 
Jag har så mycket inom mig. Det finns så mycket att ventliera. Men en hemlighet fattigare har jag inte råd med just nu. "Hejdå viskar jag runt hörnet".
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0