You'll be the queen in a castle I built.

Jag måste säga..
 
Ända sen jag bröt mig lös så har jag känt mig genuint lycklig. Ibland lite för mycket, trots att åren varit fantastiska. Dom har gett mig kunskap och vänner för livet, mer än jag någonsin vågade att hoppas på. Det är inget hatiskt, inget ånger. Det är bara frihet.
 
En frihet jag längtat efter så.
 
Jag lyssnar på honom och känner ett sådant kittlande inom mig. Ett sådant lugn. En lycka som förrut. Jag kan äntligen andas tillsammans med dig. Ta in dina texter och vandra stigen ensam.
 
Nervositeten inför det framtida finns inte längre där. Jag vet vad jag är menad att göra nu. Vem jag ska vara med och jag ser framför mig en fantastisk framtid. 
 
Jag sörjer. Jag gråter. Jag skrattar. Jag minns. Jag gör allt sånt för att jag är på rätt plats. Jag känner varje andetag ta sig ut genom kroppen.
 
Jag är inte längre rädd.
 
Så ikväll firar vi. För de dagar som varit och allt som skall komma. Jag är längre inte rädd, vilket innebär att jag kan göra vad som helst.
 
Världen.
 
JAG ÄR DIN.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0