Onsdag

dagen har varit riktigt cosy. Allt började
med att jag fick skynda mig ner på subland
och köpa ett meal till dagens utflyckt. Som
var på svartudden, riktigt slibbigt place. Men
som sagt efter det kring 2 tiden traskade jag och ullis
in till stan käkade lunch och shoppade lite. Nu
ikväll har vi umgåtts på nodo, mysigt som alltid!






Xoxo/F



Skrivet av: cajsalindqvist

snygga underkläder fellan;) jag har likadana!

2008-08-28 - 18:43:13
Skrivet av: öhh?

vadå svartudden, "slibbigt place", är du för fin el? ge dig, vafan. djupviken osv är it nå bättre.

2008-08-28 - 20:56:47
Skrivet av: felice

menade träsket vi var i, annars är svartudden ett fint ställe med dom finaste husen i piteå!

2008-08-28 - 21:02:36
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: '

jaha, om du så säger. fattade inte först, för dt verkade som du it had varit där, när du beskrev det så. men då vet jag :)

2008-08-31 - 12:52:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0