shopping is the best thing ever

i morse blev jag väckt av papi vi åkte förbi
lite möbel butiker och kollade på lite saker till
mitt rum. Men hittade dock ingenting jag ville ha.
måsta lägga upp en liten tankekarta och inreda lite.
I dag har jag även varit och ätit  lunch med T på thaigarden
sedan strosade vi runt i stan och inhandla bland annat den
underbara jackan åt mig, lösögonfransar och en facemask
så ikväll blir det något spa liknande. här är lite bilder

min party princess


fyra små rätter

friterade tigerräkor


H&m in our hearts visst tjejer?



Nu blir det en varm dusch för min del
Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Kaaaaaaan hon lägga ner frillan ? ahha så sjukt

2008-08-15 - 17:54:16
Skrivet av: felice

det finns väl viktigare saker att lägga ner tid på än att bry sig om hur andra har sitt hår, du som skriver anonyma kommentarer gör bara bort dig själv!

2008-08-15 - 18:11:41
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Tina

Lägga ner på vilket sätt, håret som en gardin i ansiktet eller mindre tuperat? "Frillan" ska vara så eftersom jag själv tycker att det är snyggt och min sk. "lugg" är ingenting jag vill ha hängandes i ansiktet.



Du är faktiskt den enda som jag fått negativ respons från, annars brukar folk gilla den stenhårt! Så därför "lägger jag inte ner min sjuka frilla".



Nu, mat för mig. Bara att skicka ett sms på 070-6568041 så kan jag mmsa lite bilder på mitt hår så att du har något att spy galla över.



Kram!

2008-08-15 - 18:13:31
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: Anonym

Haha, Go Go Go Tinaho! Ge mig ditt hår <3

2008-08-16 - 05:34:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0