välja mobil?

jag har lämnat in min mobil dussintals gånger
och nu ska jag äntligen få välja en ny?
men vilken ska jag ta, förrut hade jag nokia design mobilen
den i mitten av bilden, men nu får jag välja vilken jag vill, beslutsånget? JA!




nokia N95 är väl fin?

jag gillar prada mobilen stenhårt

även LG's som ser nästan likadan ut

nu ska jag gå och göra mig i ordning sen får ni se vilken goding
jag kommer hem med!

Xoxo/F

Skrivet av: elin

fick du inte en nyss av din pappa ? ;b

Prada mobilen är iallafall kass

2008-08-12 - 14:03:22
Skrivet av: Felice

Ja elin det fick jag, men jag vill inte ha den!:)

2008-08-12 - 14:31:40
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: --

Haha LG och PRADA mobilen är exakt likadana, det enda du betalar för på PRADA mobilen är märket.



Annars är den exakt likadan

2008-08-12 - 16:34:28
Skrivet av: felice

"HAHA," ok! like i care? he blev ändå godingen :)

2008-08-12 - 16:42:01
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Tim

Du verkar verkligen vara rik, tänk om man hade det som dig. Hade nöjt mig med den där Ericsson mobilen, du har tur du som får allt du vill ha.

2008-08-14 - 21:37:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0