Singing bee - det mest pinsamma programmet som gjorts.

Det är verkligen roande att sitta och kolla på människor
som tror att dom sjunger bra men i själva värket låter
förjävliga. Sen kommer ju dom som vet att dom inte sjunger bra
men gör det för att det är roligt. Vem kom på detta idiotiska program?
jag skrattar då jag ser det. Så det gav ju mig ett gott skratt en onsdagskväll.



Måste rätta mig angående en fråga på quizen. Det ska stå egenskap* inte enskap.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Det går ut på att man ska sjunga rätt text, inte sjunga bra.. Så den som sjunger rätt text vinner. Så jag tror inte att dom tror att dom sjunger bra.

2008-12-10 - 19:48:37
Skrivet av: Anonym

Sjukt men ändå kul program!

2008-12-10 - 19:52:13
Blogg: http://alexandddras.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

det handlar ju förfan inte om att sjunga bra, utan sjunga rätt text. modeisdelicious - den mest pinsammaste bloggen som gjorts! du skämmer ju bara ut dig med hur blåst du är..

2008-12-10 - 20:42:33
Skrivet av: Felice

Hur kan jag vara blåst för att jag har en åsikt? jag påstod aldrig att det handlade om något visst. Utan jag sa att jag tyckte det var roligt när man ser att människor verkligen anstränger sig för att vara bra när dom inte är det. tex.tjejen som medverkade idag sa " Jag har sjungit sen jag var 6 år och har en bra sångröst så det är passar mig" Det var sånna saker jag menade. Hon var ju inte bra och det var ju bara en åsikt. Blir inte så upprörd!

2008-12-10 - 21:48:27
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

juste! alla har sin egen åsikt. Dom tar ju bara in dom som sjunger dåligt, det är det som är roligt ju!

2008-12-11 - 13:53:42
Skrivet av: Anonym

Men det är ju du som jämt säger att "man ska inte håna/ göra narr av andra/personangrepp...", men nu gör ju du det själv.

Men kan du nu då förstå att på samma sätt som du tycker att det är roligt att se dom som sjunger så där dåligt göra bort sig i tv, lika roligt tycker många av dina bloggläsare att det är att läsa din blogg, då du gör bort dig med video-klipp mm. :D

2008-12-11 - 14:32:49
Skrivet av: Felice

Men anonym! det var ju ingen personangrepp för det var ju ingen specifik människa jag tog ut och skrattade åt. Utan programmet i sig. Jag tycker det är ett roligt program bara.Jo visst, jag har aldrig sagt att dom inte får tycka det är roligt med mina videoklipp-bloggar. Alla har ju sin åsikt, men när dom har en åsikt i min blogg så går det ju faktiskt till personangrepp.Inte när jag har en åsikt om ett tv-program som inhandlar säkert mer än 10 människor.

2008-12-11 - 15:14:07
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Bra skriver felice!!!!

2008-12-11 - 18:04:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0